Din cicliul “cross promotion fără voie”
De curînd prin tîrg şi pe ecrane:
Mascotele de la Orange cîntă la 4 mîini la un instrument de suflat (flaut), sub claimul: “Îţi cîntăm în strună!” Dacă o să observ că flautul n-are strune, o să-mi aud vorbe că sînt prozaic, că nu-nţeleg, că subestimez inteligenţa consumatorului… Numai că…
În răstimp, la Vodafone, o violonistă ne cîntă la propriu în strună, dîndu-şi 4/4-uri cu un DJ.
Un amănunt care sigur nu le-a scăpat sibienilor: scena se petrece pe… Podul Minciunilor (uh-oooh…)!
Şi încă un kilobit pentru melomani: doamna chiar le struneşte bine!
Alta acum, mai mărunţică (de data asta, supa vine la felul doi):
Văd pe un panou al lui Knorr un headline în care se lăbărţa cuvîntul “magie” (paronim al lui Maggi, brand care, tocmai de aceea, şi-a însuşit, cvasi–global, aria semantică a “magiei”). Cred că era “Un strop de magie în bucătărie” sau aşa ceva. Casc bine ochii: nu se poate! Sub-brandul publicizat se numea (tan-ta-na…) Knorr Magia Gustului! Incredibil: awareness la Maggi pe banii lui Knorr!! E ca şi cum ar lansa Maggi sortimentul Knorrbiţă!!!
Oare cît şi-or fi luat de la concurenţă cei care au aprobat aşa un naming?
– Nu cumva nimic!?
Atunci nu m-ar mira să aflu că e un brandname refuzat de Maggi… şi reîncălzit în cratiţa “colegilor”…
Acum răspundeţi pe negîndite, în 5 secunde (timpul necesar aruncării în coş a unei pungi de legume-praf în fuga supermarketului):
Al cui e sortimentul Magia Gustului? Ăla de-ţi aduce “magie în bucătărie”?
(Cine răspunde corect cîştigă un bilet la următorul concert gratis de pe podul central al Sibiului.)
Leave a Reply