Cui nu se uită la televizor şi nu primeşte virale pe mail – nu-i vor spune mare lucru răspunsurile pe care i le-am dat lui Lică Manolache de la Notoriu.ro. Ele se referă la anumite spoturi (şi campanii), în legătură cu care două beri din RO au făcut deunăzi mai multă spumă ca oricînd…
Lică îşi face datoria de jurnalist venind cu un şapou lămuritor, dar… ce-ar fi fost să includă, la modul ilustrativ, şi grupajul de spoturi în chestiune? S-ar fi blocat pagina, nu? De aceea evit acest neajuns şi eu, la rîndul meu; şi vă trimit la următoarea “berografie”, în addenda materialului de pe Notoriu.ro, unde, printre altele, sînt numit analist publicitar (moment din cariera mea în care nu pot spune decît un mare “wăi-leu!”):
Spotul concluziv al campaniei Bergenbier pro Ziua Bărbatului;
Spotul de imagine Stejar Pilsner;
Spotul de promoţie Stejar Pilsner, (presupus) polemic la adresa acţiunii Bergenbier;
Spoof-ul viral (presupus) polemic la adresa (presupusului) atac al Stejarului;
NOU: Un foarte interesant “hm” al lui Brăduţ Florescu.
bergenbier ziua barbatului stejar pilsner bere prietenii stiu de ce razboiul berilor concurenta competition 5 mai barbatie target positioning me too brand spoof argue viral advertising
Leave a Reply