Pe AdPlayers: în apărarea spoturilor Cava D’Oro

Cele două spoturi de imagine (practic de lansare) pentru tăria Cava D’Oro produsă de Alexandrion ilustrează primul – consumul în horeca; al doilea – consumul de acasă. În ambele, replica memorabilă “Nişte ţărani…!” e rostită cu năduf de un ditai ţărănoiul, emancipat chipurile de băutura “cu stil”, la adresa unui poliţist, a unui cîrciumar şi a unui grup de turişti francezi. Anunţătorul, împreună cu agenţia angajată, Papaya Advertising a lui Robert Tiderle (din a cărui cană inscripţionată am băut aproape 3 ani, după ce tocmai plecase de la Notorious cînd veneam eu), au fost acuzaţi de jignire de către sindicatul poliţiştilor. Şi s-a trezit să-i ţină hangul un curios Comitet Etic al unui nou ivit Consiliu Român pentru Publicitate (waaah… e greu să nu te ia somnul…), care i-a recomandat CNA ca, în conformitate cu două articole din propriul Cod de Etică în Publicitate (10 fiole de cofeină în venă, vă rog, repede!) să interzică spotul cu poliţistul!
CNA-ul a refuzat să intervină: spotul e “curat”!
În al doilea spot, cu eticheta “nişte ţărani” sînt gratulaţi turiştii francezi care se rătăcesc în sat. De ce oare nu s-o fi sesizat şi Ambasada Franţei, vorba lui Boariu, ca să acuze xenofobia? Şi cum de n-au depistat-o vigilenţii de la Comitetul Consiliului… woaaah…?
Mai multe despre caz le zic pe AdPlayers, la solicitarea lui Iulian Toma.

319 responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Latest Posts