Elena Udrea a spus aseară la Turcescu că MinTur a ales (prin licitaţie) canalul Eurosport, pentru că are un target sportiv, deschis către descoperirea de noi destinaţii (citat aproximativ). Eu unul am simţit nevoia unui argument în plus, aşa, de dragul pledoariei de succes: pentru că – tocmai! – acel public, avizat în materie de sport, îi recunoaşte (şi îi apreciază) pe Hagi, Nadia şi Nasty, endorserii campaniei.
De ce n-a făcut-o şi dumneai, care e ditai avocatul? Din lapsus? Pentru că că ar fi pus în dezavantaj CNN-ul, cealaltă componentă a planului media? Pentru că ar fi atîrnat prea mult în balanţă condiţiile impuse de partenerul BRD (deţinătorul contractului de reprezentare al celor trei super-campioni)? Sau pentru că s-ar fi evidenţiat faptul că endorserii contează mai mult decît produsul în sine (România turistică, pitorească din elicopter, dar cu drumurile, closetele şi bişniţarii ei)?
Poate că, în condiţii normale şi în faţa unui public favorabil, s-ar fi putut face această dezvăluire de plan, ca o strategie abilă şi eficientă. Data viitoare cînd (şi dacă) o să se simtă “călare pe cai mari”, d-na ministru se va concentra cu siguranţă mai mult pe trimiterea de mesaje consistente, şi mai puţin pe zîmbre şi alintături către camerele TV-unilor.
Leave a Reply