S-a făcut reclamă la ţigări Carpaţi, s-a făcut reclamă la Eugenia (relansată şi rebranduită), ce mai rămăsese nepublicizat din seria glorioasă a produselor/brandurilor cu tradiţie prenouăzecistă? Nu, nu vă gîndiţi la săpunul Cheia, că nu ieşim la socoteală! Gîndiţi-vă la pufuleţi, căci espre ei e vorba în cea mai trăznită reclamă din ultima perioadă, cea pentru pufuleţii Gusto, cea cu studenţaşul decapitat.
În analiza certăreaţă pe care am comis-o alături de Ana Militaru pe IQads, am avansat o ipoteză de desluşire a noimelor ascunse în “spotulete”: faptul că băiatul îşi taie gîtul cu briceagul din greşeală, în timp ce decojea o portocală, este un mod de a pleda pentru junk food în general, transmiţînd subconştientului ideea că “fructele fac rău”… Ana a verificat la PR-ul agenţiei (Publicis) şi nemijlocit de pe o pungă de Gusto: datele nutriţionale sînt OK, produsul se încadrează chiar în limitele de curînd legiferate pentru alimentele comercializabile în şcoli.
Drept pentru care am dat delete ipotezei şi a rămas restul (grosul) dezbaterii – aici.
Leave a Reply