Manifest reclamologic (feat. Ana Militaru în IQads)

Îi zice De ce scriem noi analize de reclame? şi e un fel de artă poetică a analistului de la IQads.

E tot un dialog între Ana şi mine, în care ea e “on top”, iar eu dau replici cu multă surdină şi precauţie, încercînd totuşi să mai zic şi ceva concret.

Ce nu îndrăznesc să exprim în mod – vorba aia – manifest; şi nici nu se poate citi măcar între rînduri – voi explica poate într-o zi, de-a fir a păr.

Hai să vă dau aici un eşantion, aşa, pe vîrful cuţitului:

[…] poate ar trebui sa spun adevarul despre unele mari agentii, cu nume si pretentii, care isi fasoneaza strategia post factum, in conformitate cu aberatiile unor creativi sleiti (cu sertarul plin de “refuzate” numai bune sa devina “reciclate”)? Vrei sa iti spun ca am cunoscut oameni de strategie de o extraordinara valoare, siliti sa justifice – chipurile stiintific – niste OZN-isme creative complet “out of brief”? Da, Einstein umilit de DJ Boros – se poate: am vazut cu ochii mei.

142 responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Latest Posts