Abia întors dintr-o scurtă vacanţă, m-a şi pălit noua reclamă Dero Surf cu zodii.
De ce au fost folosiţi (exploataţi?) copiii în ea? Care e justificarea (cu excepţia înduioşării target-ului gospodinăresc)?
Numai ce-au trecut alegerile locale. E încă viu în memoria publicului scandalul exploatării copiilor în scopuri propagandistice. Cam în aceeaşi perioadă era pesemne concepută campania “cu zodii” (pentru noile ambalaje cu gablonţuri în ele). Nu pot să cred că au fost pur şi simplu ignorate “legăturile primejdioase” dintre cele două cazuri…
Muzica e frumoasă, glăscioarele rup inimi, costumele şi machiajul ţîncilor sînt super-profy… iar rapelul la Veronica transpare destul de clar (acelaşi trend ostalgic al “celor mai frumoşi ani”).
Niciun parti pris personal. Pînă acum am lăudat comunicarea Dero, pe care o consider vizionară, înţeleaptă şi nu lipsită de valenţe culturale. Oamenii de la Unilever sînt beton pe marketing, îmi închipui că şi pe juridic… Vor şti pesemne să contracareze eventuale acuzaţii de abuz infantil. Dar… erau chiar atît de vital strategici copiii ăia acolo?
Related links:
Discuţie tematică pe forumul IQads
Despre copii în campanii electorale
Leave a Reply