Nou în magazine: lapte matern şi lichid amniotic

Nu s-a potolit bine scandalul iscat de Tom Cruise atunci cînd şi-a declarat public pofta de a mînca placentă de nou-născut, că hop şi această reclamă bizară care marchează lansarea Tnuva în România. Interpretul “vampirului la interviu” are de ce să rînjească gurmand către ţara lui Dracula. Aici oricînd poate găsi placentuţă fragedă, cordonaş proaspăt şi alte delicatese obstetrice, la preţul unui mixed grill în sînge…
În realitate, sub marca Tnuva putem găsi proaspete la raft: iaurt, sana, smîntînă… Toate din lapte de vacă. Ceea ce e totuşi destul de clar exprimat de voice-over atunci cînd pomeneşte de ochii aceia maaari… care îl iau în primire pe sugaaar…
Fără să vrea, spotul acesta aburitor dă apă la moară vegetarienilor radicali, care susţin că laptele de vacă este bun exclusiv pentru viţei; oamenilor fiindu-le destinat, la vîrsta adecvată, laptele de mamă.
Un moment trist şi pentru cuvîntul “dragoste”, care se demonetizează încă şi mai mult, atunci cînd, din vrăjeală în vrăjeală, este pomenit “gustul dragostei”, ca o metonimie alambicată pentru “lapte”. Cică “primul lucru pe care ţi-l aminteşti e gustul dragostei”… Bine, dar… Nu trebuie să fii expert în psihologia copilului; e de ajuns să fii părinte (să faci parte, cum ar veni, din target-ul reclamei), ca să ştii că dragostea e un afect pe care copilul îl va dobîndi abia peste cîţiva anişori…
Dar nu, cu siguranţă e ceva gîndit… ceva foarte strategic… şi nu m-am prins eu… Prindeţi-vă voi ceilalţi.

45 responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Latest Posts