Media "pui de cuc" pentru MOL

Am propus-o cînd cu ultima promoţie de sărbători (preconizînd un mare entuziasm popular generat de intrarea în UE). Aceste abţibilduri se bucură în continuare de succes, mai ales în rîndul taximetriştilor şi al dacioţilor (dar am văzut şi maşini mai cu pretenţii stickuite astfel, – poate ca să ascundă vreun zbenghi?)…
Este genul de media neconvenţională promovată de consumatorul însuşi, de bunăvoie şi nesilit de nimeni, din pur ataşament faţă de brand. E afişaj gratis cu concursul “victimei”. I-am zis procedeului “pui de cuc”, printr-o metaforă destul de aproximativă. Este modelul pe care a mers inimioara Maggi, cumpărînd implicarea auto-afişatorilor cu promisiunea cîştigului. În cazul de faţă, am folosit ca pîrghie euro-optimismul unei părţi a şoferilor. Precum şi faptul că aceştia ştiau ce desemnează EU, în afară de persoana I a pronumelui personal: anume sigla auto a Uniunii Europene.

32 responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Latest Posts