Simona Sora m-a onorat cu invitaţia de a scrie o cronică de carte în ultima Dilematecă. Cînd unul dintre cei mai influenţi critici literari îl pune pe un copywriter să scrie, cum ar veni, un copy pentru un produs literar de îndelung consum, ce face acesta din urmă? Întreabă care-i clientul, care-i target-ul, care-i poziţionarea… E ceea ce am făcut şi eu. Doar că Simona m-a liniştit: urma să scriu “la liber”, despre ce carte aveam eu chef…
Aşa că am ales romanul Blazare de Petre Barbu, apărut anul trecut.
Pentru cine nu ştie, Petre Barbu e unul dintre cei mai tari analişti de media şi publicitate de la noi.
Deci avem aşa: un critic literar îl îndeamnă pe un scriitor de reclame să scrie despre literatura scrisă de un critic de reclame. Demenţă, huh?
Citiţi toată Dilemateca nr. 4, care are şi lucruri mai normale…
Leave a Reply