Eminescu la reşapat în Adevărul LiterarDoar Minune ar mai face un Ţepeş în ţara asta

Pastişe eminesciene în textele publicitare

cuvintele, telalîcuri @ 16 January 2009

Toate-s noi şi NEI sînt toate

(1996, headline de promoţie, televizoare NEI, OFC/D’Arcy, copywriter: Liviu Drugă)

Dulce energie, asta mi-o doresc!
(sfîrşitul anilor ‘90, slogan, ciocolată Nike)

Dintre sute de vacanţe…
(cca 2000, headline de broşură, Romantic Travel)

Dar cea mai uimitoare homeoteleută inspirată (poate involuntar) de Eminescu în jargonul comercial este indiscutabil…

“a se păstra la loc uscat, întunecos şi rece”…

4 Responses to Pastişe eminesciene în textele publicitare

  1. monsoux Says:

    uite-aici, dacă tot vorbim de impact, ușor off-topic: http://photojournal.jpl.nasa.gov/catalog/PIA10610

  2. textier Says:

    Deci au avut dreptate ăştia că e o “figură astrală” :)

  3. “Post eminescum”: pomenirea lui Vieru ● răzbel CNA vs radiouri ireverenţioase Says:

    [...] produsele Eminescu, anul ăsta am încercat să fiu mai puţin provocator în luările de poziţie de pe blog şi din Adevărul Literar. Fatalitatea, cu doar cîteva zile mai tîrziu, a morţii lui Grigore [...]

  4. freveath Says:

    cheap viagra, 7817, buy cialis prescription, rekneise, generic viagra, 90882, buy cheap viagra, 7951, viagra sale, EffewCag, purchase viagra no prescription, 922, buy cialis. http://genericviagraname.com viagra generic

Leave a Reply