Poate cel dintîi cronicar de reclameRadio România se prinde greu… dar se străduie

Îţi suflăm în strună (apoi într-o supă reîncălzită)

Din cicliul “cross promotion fără voie”

De curînd prin tîrg şi pe ecrane:

Mascotele de la Orange cîntă la 4 mîini la un instrument de suflat (flaut), sub claimul: “Îţi cîntăm în strună!” Dacă o să observ că flautul n-are strune, o să-mi aud vorbe că sînt prozaic, că nu-nţeleg, că subestimez inteligenţa consumatorului… Numai că…

În răstimp, la Vodafone, o violonistă ne cîntă la propriu în strună, dîndu-şi 4/4-uri cu un DJ.

Un amănunt care sigur nu le-a scăpat sibienilor: scena se petrece pe… Podul Minciunilor (uh-oooh…)!

Şi încă un kilobit pentru melomani: doamna chiar le struneşte bine!

Alta acum, mai mărunţică (de data asta, supa vine la felul doi):

Văd pe un panou al lui Knorr un headline în care se lăbărţa cuvîntul “magie” (paronim al lui Maggi, brand care, tocmai de aceea, şi-a însuşit, cvasi-global, aria semantică a “magiei”). Cred că era “Un strop de magie în bucătărie” sau aşa ceva. Casc bine ochii: nu se poate! Sub-brandul publicizat se numea (tan-ta-na…) Knorr Magia Gustului! Incredibil: awareness la Maggi pe banii lui Knorr!! E ca şi cum ar lansa Maggi sortimentul Knorrbiţă!!!

Oare cît şi-or fi luat de la concurenţă cei care au aprobat aşa un naming?

- Nu cumva nimic!?

Atunci nu m-ar mira să aflu că e un brandname refuzat de Maggi… şi reîncălzit în cratiţa “colegilor”…

Acum răspundeţi pe negîndite, în 5 secunde (timpul necesar aruncării în coş a unei pungi de legume-praf în fuga supermarketului):

Al cui e sortimentul Magia Gustului? Ăla de-ţi aduce “magie în bucătărie”?

(Cine răspunde corect cîştigă un bilet la următorul concert gratis de pe podul central al Sibiului.)

2 Responses to Îţi suflăm în strună (apoi într-o supă reîncălzită)

  1. team building Says:

    imi place mai mult reclama de la Orange chiar daca are cateva probleme…de scenariu.

  2. textier Says:

    La Orange oferta tine 1/2 din spot: 20″! E ca disclaimerul ala antipatic de la medicamente. Au facut o legatura la rece cu “struna” (care e de fapt ancie… ) si s-au spalat pe maini! Probabil ca template-ul nu permite ca oferta sa intre peste mutzunachii animati.
    La Vodafone, MVO-ul a intrat ca focul peste “fundal”, fara sa se deranjeze unul pe altul…

Leave a Reply