Unirea: Din grupa morţii în groapa cu amorţiţiSpoof Cava D’Oro by Vacanţa Mare

Gafă de tot scaunu’ în publicitatea underground

telalîcuri @ 26 June 2008

Alex Mihăileanu “Subiectiv” semnalează ciudata campanie de sub pămînt a Skol-ului (care îşi lansează noua sticlă dăscălind tineretul utilizator de metrou). Panouaşul despre cedarea locului e cel mai caraghios: bine că bătrînii sînt numiţi cu un eufemism politicos “persoane în vîrstă”, dar… li se destinează “scaunul tău”…

3 Responses to Gafă de tot scaunu’ în publicitatea underground

  1. Corina Bordeianu Says:

    din placerea publicitarilor de a comunica pentru tineri…

  2. Darius Says:

    Dar ce zici de manelistul slogan

    “Încă un rând, încă un gând” ?

    Da, ai ghicit bine. Tot Skol. Auci, mamă!

    Dar şi reclama asta… Mă întreb de ce nu au încheiat-o aşa cum se cuvine: “Pentru un tranzit care curge mai uşor.”

  3. textier Says:

    @corina: :D
    @darius: il tin minte, era un headline de promotie de vara trecuta (parca?), pe linia usor onanista a barbatilor care se uita la gagici si se racoresc dupa aia cu o bere consolatoare.
    sloganul skol a ramas (sper si azi) “e limpede ca e buna” (unul dintre cele mai bune pe beri, cred ca e al lui trinca de cind era la tempo).
    mie mi se pare o trimitere la zicala din folclorul andropauzatilor “din cind in cind si-atunci in gind”.
    e interesanta linia asta, eu as fi evitat rima in î, care e moartea pasiunii (dar daca tot e evocata impotenta, poate e ok).
    daca exista vreo manea pe tema asta, sint curios sa o aud.

Leave a Reply